Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana rozrządu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Z tymi firmami to różna sprawa - jedni wolą Ruville, inni INA jeszcze inni SKF. Tak naprawdę jeżeli wydajemy sporą ilość pieniędzy to te produkty znacznie nie różnią się jakościowo pomiędzy sobą. Ważne, żeby nie kupować tanich podróbek z Chin bo to już znacznie jakościowo odbiega od reszty.

    Wiele zależy od przebiegów, a nawet konkretniej od sposobu jazdy kierowcy. Wiadomo, że szybciej rozrząd siądzie przy częstszych startach/rozruchach silnika, czyli podczas jazdy w mieście.

    Ja mam dobre doświadczenia z firmą Ruville - do pierwszej generacji Octavii pasowałby taki: rozrząd. I mogę go z czystym sumieniem od siebie polecić. Zresztą produkty INA oraz SKF z pewnością nie są od tego rozrządu gorsze, więc należy zorientować się również na ceny.

    Komentarz


    • #27
      Panowie powiedzcie mi jak to jest ze śrubami z rolek... Wymieniać je czy nie? Bo musze kupić rozrząd i
      1)ze śrubami cały zestaw z INA jest za 470 zł (z tym że na pasku pisze też INA, a INA nie produkuje pasków więc nie wiadomo co to jest)
      2)zestaw bez śrub za 494 zł (rolki Febi, INA, bądź SKF, pasek conti- pewni producenci)
      Doradźcie mi bo sam nie wiem
      Życie to nie je bajka, to je bitwa!

      Komentarz


      • #28
        kupiłem zestaw SNR/INA i pasek dayco,czy dobrze wybrałem pasek??
        juz troche naczytłem i nie wiem juz sam.

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez skalar
          kupiłem zestaw SNR/INA i pasek dayco,czy dobrze wybrałem pasek??
          juz troche naczytłem i nie wiem juz sam.
          U mnie 71 tyś. km na tym pasku przejechane i nie ma problemów.
          AGR 112KM, 232Nm
          Subaru Impreza GH 2.0 150KM

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Dafik88
            Panowie powiedzcie mi jak to jest ze śrubami z rolek... Wymieniać je czy nie? Bo musze kupić rozrząd i
            1)ze śrubami cały zestaw z INA jest za 470 zł (z tym że na pasku pisze też INA, a INA nie produkuje pasków więc nie wiadomo co to jest)
            2)zestaw bez śrub za 494 zł (rolki Febi, INA, bądź SKF, pasek conti- pewni producenci)
            Doradźcie mi bo sam nie wiem
            obojętnie jaki kupisz to muszą być nowe śruby, to są śrubki o delikatnym gwincie i było już opisane na forum jak po wymianie rozrządu śrubki stare puściły i zrobiło się kuku
            Ambiente + pakiet na bezdroża
            było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

            Komentarz


            • #31
              Koledzy czy przy wymianie rozrządu wymienia się również śruby poduszki silnika? Teoretycznie w ELSie dla silnika ASV/AHF przy demontażu poduszki silnika jest napisane aby założyć nowe śruby, a poduszkę silnika niewątpliwie przy wymianie rozrządu trzeba zdemontować.

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez szkoda
                Zamieszczone przez wolas
                że jeżeli ktos wymieniał rozrząd to zapewne wymieniłby tez pasek klinowy
                a to niby dlaczego?
                ja nie wymieniałem.

                oczywiście nie wiem czy facet rozrząd wymieniał, nawet jak pokaże rachunki to tego nie wiemy.
                Ja też nie wymieniałem. Dopiero 10 tys po rozrządzie jak wymieniałem sprzęgło klimy to przy okazji pasek.

                Komentarz


                • #33
                  Przy wymianie należy wymienić śruby w poduszkach/łapach!! Mnie spotkał zaszczyt urwania śrub po wymianie rozrządu. Trzeba było wyciągnąć silnik i wykręcić urwaną w bloku śrubę. Sporo zabawy bo ktoś oszczędził kilku złotych na nowe śruby!! :evil: :evil: :evil: :evil:
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz


                  • #34
                    lukas_jg serdeczne dzięki za radę

                    Komentarz


                    • #35
                      panowie prośba bo sie zgubiłem znalazłem info ze w szkodnikach 1.8 t 110kw montowany był łańcuszek zamiast paska potrzebuje info bo czeka mnie wymiana z góry dzieki za pomoc
                      mój szkodnik to 1.8 t 110 kw silnik AGU

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez szymek833
                        panowie prośba bo sie zgubiłem znalazłem info ze w szkodnikach 1.8 t 110kw montowany był łańcuszek zamiast paska potrzebuje info bo czeka mnie wymiana z góry dzieki za pomoc
                        mój szkodnik to 1.8 t 110 kw silnik AGU
                        i łańcuch i pasek.

                        Komentarz


                        • #37
                          Podepnę się pod temat..

                          Przygotowuję się do wymiany rozrządu w ALH. Zakupiłem już zestaw rolek i napinaczy ze śrubami INA, pasek CT 1044 oraz pompę wody. Podczas wymiany rozrządu wymienię też pasek wielorowkowy z napinaczem - bo widzę że napinacz już prawie się rozleciał..
                          Wymienię też płyn chłodniczy podczas tego procederu..

                          Moje pytanie: czy podczas wymiany rozrządu warto jeszcze coś wymienić, sprawdzić, etc?
                          Silnik ma nalatane już 200kkm

                          Komentarz


                          • #38
                            Gustav, możesz płyn chłodniczy wymienić, jeżeli tego nie robiłeś wcześniej ;-)

                            A sprawdzić to kąt wtrysku - chociaż powinni to widzieć i powinno to być w cenie wymiany rozrządu.
                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                            Komentarz


                            • #39
                              Płyn chłodniczy oczywiście wymienię, auto świeżo kupione także przy jednej robocie się wymieni.

                              Czytałem jeszcze gdzieś że warto w trakcie tej roboty wymienić jeszcze jakieś uszczelnienia wałków czy coś takiego... co o tym sądzicie?

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X